۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85251822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الهندی: عملیات طوفان الاقصی یک ضربه راهبردی به رژیم صهیونیستی بود

تهران- ایرنا- معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: عملیات طوفان الاقصی یک ضربه راهبردی به رژیم صهیونیستی بود که تاثیر طولانی مدتی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، محمد الهندی روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه الجزیره اضافه کرد: تاثیر سیاسی این نبرد در سراسر منطقه آشکار خواهد شد.

وی تصریح کرد: جهاد اسلامی در این عملیات حضور دارد و ما برای مشارکت در عملیات منتظر دستور یا اجازه هیچ طرفی نیستیم.

الهندی با بیان اینکه امروز این مقاومت است که زمان نبرد را تعیین می کند و نه اسرائیل افزود: میان همه گروه های مقاومت فلسطین درباره این عملیات هماهنگی وجود دارد.

وی گفت: اسرائیل تعادل خود را از دست داده است و نخواهد توانست به غزه حمله کند و بمباران های این رژیم فقط غیرنظامیان و مراکز رسانه ای را هدف قرار می دهد.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی در حالی وارد دومین روز خود شده که نیروهای دیگر گروه های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha