شهرستان کازرون آماده افتتاح و بهره‌برداری از طرح های سفر دوم هیات دولت

شیراز-ایرنا-فرماندار ویژه شهرستان کازرون با بیان اینکه سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان فارس برکات بسیاری برای مردم این شهرستان به همراه دارد به بیان مهمترین پروژه‌ها و مطالبات مردم کازرون در این سفر پرداخت.

محمدعلی بخرد روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:بدون شک سفر دوم رییس جمهور و هیأت دولت به فارس مانند سفر اول برکات بسیاری برای مردم کازرون به همراه خواهد داشت.

فرماندار کازرون ادامه داد: در این سفر بهره‌برداری از سیستم فیبرنوری در شهرستان کازرون آغاز می‌شود که با راه‌اندازی این سیستم سرعت اینترنت به بیش از۹۰۰ مگابایت افزایش خواهد یافت.

بخرد با اشاره به اینکه در این سفر مطالبات مردم در اولویت قرار دارد، گفت: در سفر رییس جمهور به فارس تکمیل سد نرگسی، اتمام بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی کازرون که سالهاست معطل مانده، ۲بانده شدن محور کمارج به کنارتخته و سرعت بخشیدن به عملیات تونل محرم در اولویت قرار دارد.

شهرستان کازرون آماده افتتاح و بهره‌برداری از طرح های سفر دوم هیات دولت
عنوان

فرماندار ویژه کازرون بحث پتروشیمی کازرون و راه‌اندازی کارخانه کاشی سرامیک را از طرح‌های اولویت‌دار در این سفر دانست و اظهار کرد: از دیگر برکات این سفر افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان و کلنگ زنی آزاد راه شیراز به بوشهر است که شهرستان کازرون هم از این اقدامات بهره‌مند می‌شود.

شهرستان کازرون در ۱۴۳کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha