۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85251872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی: دولت لبنان مسوول حمله احتمالی حزب‌الله خواهد بود

تهران-ایرنا- در پی انتشار اخباری مبنی بر ملحق شدن حزب الله لبنان به عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، نماینده این رژیم در سازمان ملل متحد دولت لبنان را مسوول هرگونه حمله احتمالی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی دانست.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شبکه الجزیره، درپی متشنج شدن اوضاع در مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در سخنانی گفت: ما از چند کشور درخواست کردیم به دولت لبنان ابلاغ کنند که اگر حمله‌ای از سوی حزب الله به اسرائیل صورت بگیرد، ما این دولت را مسوول این حمله می‌دانیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که همزمان با ادامه عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی، منابع رسانه‌ای از تشدید اوضاع در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خبر داده‌اند.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک پهپاد از خاک لبنان وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

برپایه گزارش این رسانه‌ها، درپی ورود این پهپاد به شمال فلسطین اشغالی سامانه‌های پدافند هوایی پاتریوت ارتش رژیم صهیونیستی فعال شد و به سمت آن موشک پرتاب کردند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم اشغالگر دقایقی پیش در آسمان شمال فلسطین اشغالی برای رهگیری یک هدف ناشناس فعال شدند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی در حالی وارد دومین روز خود شده که نیروهای دیگر گروه های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha