۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85251883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان آماده برگزاری جشنواره بین‌المللی پانتومیم است

زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت: این شهر برای برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم آماده شده است و شهرداری در کنار عوامل برگزاری این رویداد مهم هنری، مشارکت می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر شامگاه یکشنبه با حضور در فرهنگسرای امام خمینی و بازدید از روند آماده سازی فضا برای برگزاری دومین جشنواره بین المللی پانتومیم از تلاش‌های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی کرد و افزود: برگزاری این رویدادها هنری به میزبانی زنجان اهمیتی فراوانی دارد و شهرداری نیز دوشادوش عوامل اجرایی، مهیای میزبانی و پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی به طور قطع باعث پیشرفت فعالیت های فرهنگی و هنری در شهر می شود، از این رو هر رویدادی که در این راستا در شهر اتفاق بیفتد مدیریت شهری خود را موظف به کمک در برگزاری آن می داند.
شهردار زنجان با بیان برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی، نمایشگاه ملی صنایع دستی و جشن های ایام ماه ربیع در شهر زنجان طی روزهای گذشته در این شهر گفت: نزدیک به ۲ هفته است که در شهر زنجان شاهد رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی هستیم و این امر بدون شک در نشاط اجتماعی شهروندان نقش قابل توجهی دارد.
دومین جشنواره پانتومیم زنجان با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل هنرهای نمایشی کشور، خانه پانتومیم، انجمن هنرهای نمایشی ایران و همراهی نهادهای استان، ۱۷ تا ۲۰ مهر امسال در زنجان برگزار می‌شود.
۱۸ گروه داخلی از ۱۱ استان و پنج گروه خارجی در این رویداد هنری شرکت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha