۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85251935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امید پاس گناوه برای صعود به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور کمرنگ شد

گناوه - ایرنا - پاس جوان بندرگناوه با شکست مقابل تیم زردپوشان سیاهکوه اردکان یزد، امید خودرا برای صعود از لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به لیگ برتر کمرنگ کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته پنجم مسابقات مرحله نهایی گروه اول لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور که شامگاه یکشنبه بین نمایندگان استان بوشهر و یزد در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه برگزار شد، تیم میهمان با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی رسید.

تیم پاس در این دیدار در صورت پیروزی می‌توانست امید خودرا برای صعود بیشتر کند اما در روزی که بازیکنان آن تمرکز لازم نداشتند و احساسات بر آنها غلبه کرده بود، مقابل حریف شکست خوردند و با پنج امتیاز، صعود انها به اما و اگر کشیده شد.

تیم زردپوشان سیاهکوه یزد در این دیدار با کسب پیروزی هشت امتیازی شد و امید خودرا برای صعود هموارتر کرد.

گل های نماینده یزد در این دیدار توسط محمدعلی فتوحی ۲ گل، سروش نادری ۲ گل و ابوالفضل عسکری و پاس جوان گناوه را محسن فتوت ۲ گل، رسول ملاح و محمدجواد پناهی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار را چهار داور استان فارس شامل محمدحسین مردانی، محمدرضا مجدالدین، محمدرضا سلیمانیان و محمدجواد اسماعیلی ، ناظر داوری بهزاد جلوه نسب از استان بوشهر و نماینده سازمان لیگ عدنان مدنی از استان هرمزگان عهده دار بود.

تیم‌های ساحل فرح آباد، آداک نوشهر، جهان نژادیان آبادان، دهیاری ملاباشی یزد، زردپوشان سیاهکوه اردکان،پاس جوان و موج گناوه در گروه اول مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور قرار دارند.

مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در ۲ گروه برگزار می‌شود که از هر گروه در نهایت یک تیم به لیگ برتر راه خواهد یافت.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha