۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85252129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری+ فیلم

۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۸:۰۷
کد خبر: 85252129
عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری+ فیلم

تهران -ایرنا- همزمان با عملیات «طوفان الاقصی» و درخواست جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) برای خیزش ساکنان کرانه باختری، صبح امروز یک عملیات ضدصهیونیستی در «الخلیل» رخ داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی صبح امروز از عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: یک فلسطینی با بولدوزر به مرکز ایست بازرسی نظامی در یکی از ورودی های بخش قدیمی در الخلیل در کرانه باختری حمله کرد.

شاهدان گفته اند که به دنبال این عملیات ضدصهیونیستی، صدای تیراندازی شنیده شد و نظامیان صهیونیست به سمت این بولدوزر تیراندازی کردند.

اندکی بعد منابع صهیونیستی از ترور عامل این عملیات ضدصهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایرنا، عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی در سومین روز خود ادامه دارد که نیروهای دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند.

این در حالی است که حماس از تمام ساکنان کرانه باختری نیز خواسته برای یاری غزه علیه اشغالگران به پا خیزند.

در بیانیه حماس آمده است:‌ ای فرزندان انقلابی کرانه باختری و ای قهرمانان و انقلابیون و گردان‌ها، ای قهرمانان فلسطین و دانشجویان و جوانان، امروز روز سرنوشت‌سازی است و طوفان حق و قدرت برای یاری مسجدالاقصی به پا خاسته است؛ اشغالگران باید خشم و غیظ و پیروزی ما را برای تحقق آزادی سرزمینمان ببینند.

حماس افزود: همه شما را به آماده باش عمومی و مقابله با اشغالگران در تمام نقاط دعوت می‌کنیم؛ راهها را بر شهرک‌نشینان ببندید، از رزمندگان عزالدین القسام، سرایا القدس، شهداء الاقصی و تمامی نیروهای مقاومت در کرانه باختری می‌خواهیم تا به نبرد ادامه دهند و نظامیان و شبه‌نظامیان شهرک‌نشین را در هر نقطه‌ای از خاک اشغال شده‌مان هدف قرار دهید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha