۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85252163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۲۰۰ قزوینی از بانک امانات هلال احمر بهره مندند

قزوین - ایرنا - معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین گفت: یک هزار و ۲۱۴ بیمار این استان در سال جاری از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی بهره مند شدند.

رضا دوستی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ بانک امانات تجهیزات پزشکی در سطح استان قزوین فعال هستند.

وی با بیان اینکه بانک‌های امانات به بیماران نیازمند کمک می‌کنند، تاکید کرد: این بانک‌ها انواع تجهیزات پزشکی را به صورت امانی و رایگان در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌دهند.

دوستی تصریح کرد: بیش از ۵۰ قلم وسایل و تجهیزات پزشکی از جمله تخت بیمارستانی، ویلچر، مانومتر (اندازه گیری فشار)، کپسول اکسیژن و ادوات بیمارستانی در این بانک‌ها نگهداری می‌شود.

به گفته این مسوول، ایجاد بانک‌های امانات با هدف کار نیک و خداپسندانه در راستای تکریم بیماران ایجا شده و توسعه این بانک‌ها با کمک خیران و نیکوکاران می‌تواند بخش قابل توجهی از درد و رنج خانواده‌های دارای بیمار را کاهش دهد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: از شهروندان نیک اندیش، خیر و همچنین دستگاه های اجرایی می‌خواهیم تا با اهدای لوازم پزشکی مازاد در منزل به شعب دفاتر نمایندگی و خانه‌های هلال احمر سطح استان، ما را در انجام این کار خداپسندانه برای ارایه خدمات شایسته به بیماران نیازمند یاری کنند.

دوستی یادآور شد: جنس خدمات در جمعیت هلال احمر، نوع دوستانه است و انتظار می‌رود که شهروندان نیز در این راستا یاری گر این نگاه باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha