کره جنوبی در اجلاس صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و گروه ۲۰ شرکت می کند

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد کره جنوبی در هفته جاری عازم مراکش می شود تا در اجلاس سالانه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی شرکت کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، چو کیونگ هو وزیر اقتصاد کره جنوبی در اجلاسی با حضور روسای بانک مرکزی و وزرای اقتصاد کشورهای عضو گروه ۲۰ که امروز در مراکش کلید خورد نیز شرکت می کند.

چو کیونگ هو قرار است روز چهارشنبه در میزگردی درباره زنجیره تامین جهانی و مسائل اوکراین شرکت کرده و جزئیاتی را درباره چگونگی حمایت کره جنوبی از این کشور جنگ زده مطرح کند.

چو کیونگ هو روز پنج شنبه در اجلاس بانک جهانی شرکت می کند تا درباره ماموریت های جدید این سازمان گفت و گو کند. این ماموریت ها شامل گسترش تامین کالاهای اصطلاحا اجتماعی جهانی است که می توانند با مردم سرتاسر دنیا به اشتراک گذاشته شوند.

وی همچنین نظرات خود را درباره راه های ساماندهی بانک های توسعه چند جانبه با همتایان خود در گروه بیست در میان می گذارد.

چو کیونگ هو قرار است روز جمعه درباره ثبات اقتصادی و سایر دستورکارهای اقتصادی با سران گروه ۲۰ مذاکره کند.

این وزیر در سفر خود به مراکش قرار است با مقامات کشورهای مختلفی دیدار کند تا از آنان بخواهد از درخواست کره جنوبی برای میزبانی نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۳ در شهر بندری بوسان حمایت کنند. این کشورها شامل نپال، سریلانکا، و غنا هستند.

چو کیونگ هو روز جمعه به کره جنوبی بازمی گردد.

به گزارش ایرنا، هان دوک سو نخست وزیر کره جنوبی روز یکشنبه این کشور را به مقصد فرانسه و ۳ کشور اروپایی دیگر یعنی دانمارک، کرواسی و یونان برای ترویج پیشنهاد کره جنوبی در بدست آوردن میزبانی نمایشگاه اکسپو ۲۰۳۰ در بوسان ترک کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha