موانع اداری باهدف تسریع در خدمات رسانی به مردم برطرف شود

ساری- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: بدنه کارشناسی با تجربه برای شناسایی گلوگاه‌های اداری و رفع آنها به‌منظور تسریع خدمات رسانی به مردم در استان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ امید محبی روز دوشنبه در جلسه تیم ارزیابی عملکرد استانداری مازندران در ساری افزود: یکی از عمده ترین وظایف و انتظار از اعضای تیم ارزیاب که متشکل از بدنه کارشناسی مجرب تمامی واحدهای ستادی است، شناسایی گلوگاه‌های اداری و موانعی که در مسیر خدمت رسانی موثر به مردم وجود دارد، است.

وی ادامه داد: عملکرد مجموعه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه استان و کارشناسان درگیر در جمع بندی ارزیابی سالانه باهدف اجرای منویات استاندار مازندران، باعث جهش قابل توجه در کسب امتیازات شاخص های تخصصی و عمومی نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: زمانی این احراز مقام های حائز اهمیت دارای درخشش بیشتر است که با چاشنی رضایتمندی مردم همراه باشد.

موانع اداری باهدف تسریع در خدمات رسانی به مردم برطرف شود
امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران

وی با اشاره به آشنایی این تیم کارشناسی به ضعف هایی که در مسیر تعالی سازمانی وجود دارد، گفت: کسب امتیاز ارزیابی تنها یک هدف کمی نیست بلکه شاخص های دستیابی به افق برنامه های دولت است که باید به صورت مستمر رصد و پایش و راهکارهای عملیاتی برای لمس عملکرد مدیران استان در بطن جامعه انجام شود.

وی با تاکید بر استمرار روند ارزیابی در طول ماه‌های سال بیان داشت: تشکیل این تیم نباید منوط به ارزیابی های پایان سال باشد بلکه باید همواره با برگزاری جلسات ماهانه نسبت به شناسایی بهنگام نقاط قابل بهبود اقدام نماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha