۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 2082
کد خبر: 85252286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قانونگذار آمریکایی خواستار تدابیر حفاظتی جامعه جهانی برای فلسطینیان شد

تهران- ایرنا- یک قانونگذار دموکرات آمریکایی در میانه درگیری نظامی بین حماس و رژیم صهیونیستی ضمن درخواست دعا برای ملت فلسطین طی پیامی نوشت: فلسطینی‌ها مستحق حفاظت از جانب جامعه بین‌المللی هستند.

به گزارش ایرنا از نشریه نیوزویک، الهان عمر عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در یک پست در حساب ایکس خود خواستار دعا کردن برای فلسطینی‌ها شد و تاکید کرد که جان انسان‌ها از دست می‌رود.

این نماینده اهل ایالت مینه‌سوتا درحالیکه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از ۴۰۰ شهید بر جای گذاشته، نوشت که فلسطینی‌ها مستحق حفاظت از جانب جامعه بین‌المللی هستند.

ایلهان عمر به عنوان یکی از زنان مسلمان که برای اولین بار به کنگره در سال ۲۰۱۸ راه یافته، در شبکه اجتماعی ایکس تشریح کرد: یادآوری، غزه پناهگاه یا گنبد آهنین ندارد. برای آنها دعا کنید. باشد که صلح در منطقه حاکم شود و ما را به سمت یک بیداری اخلاقی سوق دهد تا به رنج های انسانی که می بینیم اهمیت دهیم. فلسطینی‌ها انسان‌هایی هستند که در محاصره بوده‌اند و مستحق حمایت جامعه بین‌المللی هستند.

به گزارش آسوشیتدپرس، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (UNRWA)، پس از اعلام اینکه سه مدرسه بر اثر حملات هوایی اسرائیل در غزه آسیب دیده‌اند، گفت که نزدیک به ۷۴ هزار فلسطینی به ۶۴ مدرسه و پناهگاه وابسته به این نهاد در نوار غزه پناه آورده اند.

درگیری هایی که از روز شنبه میان رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست و به دنبال عملیات «طوفان الاقصی» آغاز شده است، تاکنون به شهادت ۴۱۳ غیرنظامی فلسطینی از جمله ۷۸ کودک و ۴۱ زن و ۲ هزار و ۳۰۰ زخمی منجر شده است.

به اذعان رسانه های صهیونیستی، یک هزار نفر از صهیونیست ها نیز به هلاکت رسیده و تعداد افرادی هم که توسط حماس به اسارت گرفته شده‌اند، بیش از ۱۵۰ نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha