۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85252332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتراف ارتش اسراییل به شکست مقابل مقاومت فلسطین/کاهش بی‌سابقه ارزش شیکل

 تهران-ایرنا- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی نظامیان این رژیم در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین اعتراف کرد و گفت: فکر می کردیم دیروز بر اوضاع مسلط می‌شویم اما نتوانستیم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درگیری با مقاومت فلسطین در ۸ نطقه در سرزمین های اشغالی ادامه دارد.

وی به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل مبارزان فلسطینی اعتراف کرد و گفت: ما فکر می کردیم دیروز بر اوضاع مسلط خواهیم شد ولی باید بگویم امیدوارم تا آخر امروز این اتفاق بیفتد.

در همین حال شهرداری «سدیروت» در جنوب سرزمین های اشغالی از صهیونیست ها خواست از منازل خارج نشوند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از اسارت تعدادی از صهیونیست های مقیم سدیروت توسط نیروهای مقاومت فلسطین خبر داده اند.

در خبر دیگری از سرزمین های اشغالی، بانک مرکزی رژیم صهیونیستی اعلام کرد برای تقویت ارزش شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) در مقابل دیگر ارزها، ۳۰ میلیارد دلار به بازار ارز تزریق می کند.

ارزش واحد پول رژیم صهیونیستی نسبت به دلار در نتیجه حمله مقاومت فلسطین به شدت کاهش پیدا کرد و این میزان از کاهش در هشت سال گذشته بی سابقه بوده است.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و تا این ساعت ۱۰۰۰ کشته روی دست صهیونیست ها باقی گذاشته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، شمار صهیونیست های به اسارت درآمده توسط رزمندگان حماس را بیش از ۱۵۰ نفر اعلام کرده که باید شمار ۳۰ صهیونیست اسیر شده توسط جهاد اسلامی و اسارت دهها صهیونیست دیگر توسط گروه های مختلف و حتی مردم عادی فلسطین را به آن افزود و این در حالی است که ۷۵۰ صهیونیست نیز مفقودالاثر هستند.

در مقابل، رژیم صهیونیستی که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده، اقدام به بمباران مناطق مسکونی غزه کرده که تا این ساعت به شهادت ۴۳۶ غیرنظامی فلسطینی از جمله ۷۸ کودک و ۴۱ زن و ۲ هزار و ۳۰۰ زخمی منجر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha