۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85252343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۹۹ فرصت شغلی برای مددجویان خراسان جنوبی ایجاد شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: نیمه نخست امسال با اجرای ۸۰۶ طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی ۸۹۹ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ایجاد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی، محمد عرب روز دوشنبه اظهار کرد: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی در استان اجرا که ۸۶۰ میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شد.

وی افزود: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت آموزی، توانمندسازی محرومان و ایجاد اشتغال برای آنان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: برنامه این نهاد برای آموزش مددجویان شامل نیازسنجی شغلی مناطق، استعدادسنجی مددجویان، مشاوره و هدایت شغلی، برگزاری دوره‌های آموزش کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور ارتقای مهارت فنی است.

وی با بیان اینکه ۵۷۱ نفر از آموزش‌های فنی و مهارتی در ۶ ماه نخست امسال بهره‌مند شدند گفت: کمیته امداد با هدف اشتغال برای افراد بیکار تحت حمایت و به منظور استفاده از توان و ظرفیت کارخانه‌ها، موسسات و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی از طریق ارائه بسته‌های تشویقی نسبت به اجرای این کار خداپسندانه اقدام می‌کند و تعداد ۹۳ نفر از طریق کاریابی مشغول به کار شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha