تعداد دانشمندان برتر بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش یافت

مشهد-ایرنا-سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیست و چهارمین عضو هیات علمی این دانشگاه بنا بر نتایج رتبه بندی نظام تحلیلی و رتبه بندی پزشکی جهان (ESI)، در جمع دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محسن تفقدی روز دوشنبه افزود: در آخرین نتایج این رتبه بندی، دکتر بهمن خامنه باقری، استادیار گروه کنترل دارو و غذا دانشکده داروسازی این دانشگاه، موفق به کسب این عنوان شد.

وی ادامه داد: دانشمندان برتر بین المللی موسوم به دانشمندان یک درصد پر استناد برتر جهان به افرادی اطلاق می شود که طی ۲ ماه اخیر مقالات متعددی از آنها در مجلات ISI منتشر شده باشد.

تعداد دانشمندان برتر بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش یافت

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افزایش دانشمندان یک درصد پر استناد، یکی از شاخص های مورد توجه در مرجعیت علمی یک دانشگاه علوم پزشکی به شمار می‌رود.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان برعهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha