۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85252713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین رونمایی شد

۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبر: 85252713
جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین رونمایی شد

تهران- ایرنا- جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین با بیان بخشی از آیه ۲۲ سوره سجده در پی عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، رونمایی شد.

به گزارش ایرنا از روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در پی عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، بار دیگر دیوارنگاره میدان فلسطین با بیان بخشی از آیه ۲۲ سوره سجده «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»؛ «مسلماً ما از این مجرمان بی‌ایمان انتقام خواهیم گرفت.» امروز دوشنبه -۱۷ مهرماه- به‌روز و رونمایی شد.

در این دیوارنگاره که طرحی از گنبد مسجد الاقصی دارد، جمله پرکاربرد این روزهای شبکه‌های اجتماعی یعنی «طوفان الاقصی» به دو زبان عربی و انگلیسی روی آن درج شده است.

پیش از این در روز شنبه همزمان با عملیات نیروهای مقاومت فلسطین، دیوارنگاره میدان فلسطین با جمله عربی «بدأت عملیة التحریر الکبری»؛ «عملیات آزادسازی بزرگ شروع شد.» و با درج تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته شده بود.

رزمندگان مقاومت فلسطین از شنبه - ۱۵ مهرماه - عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است. جمعی از هنرمندان طراح گرافیک، تصویرساز و نقاش پس از آغاز عملیات بزرگ «طوفان الاقصی»، با خلق آثارشان نسبت به این عملیات واکنش نشان دادند و آثاری را در فضای مجازی منتشر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha