۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹
کد خبر: 85252764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن پیروزی مقاومت در ایستگاه شهرری+فیلم

۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹
کد خبر: 85252764
جشن پیروزی مقاومت در ایستگاه شهرری+فیلم

شهرری - ایرنا - مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرری با حضور در میادین و خیابان‌های اصلی این شهر پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرری عصر روز دوشنبه هفدهم مهرماه در میدان نماز و خیابان های اصلی این شهر جمع شدند تا خود را در شادی پیروزیهای غرورآفرین ملت مظلوم فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی شریک بدانند.

مردم با راه اندازی کاروان خودرویی و موتوری حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان‌های قدس شریف و عملیات طوفان الاقصی برای اخراج رژیم صهیونیستی از منطقه اعلام کردند.

مرد و زن و پیر و جوان با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر اسرائیل» را این بار از اعماق وجود و با شادی از سر دادند و در کنار پرچم‌های رنگی فلسطین و ایران، حمایت و شادی خود را از مردم فلسطین فریاد زدند.

شادی و شور و شعف با برنامه‌های شاد از جمله آتش‌بازی و نورافشانی همراه شده بود و مردم با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و ایران بازهم شعار مرگ بر اسرائیل و حامیان آن را سر می‌دادند.

جشن پیروزی مقاومت در ایستگاه شهرری+فیلم

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و تا این ساعت هزار کشته روی دست صهیونیست ها باقی گذاشته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، شمار صهیونیست های به اسارت درآمده توسط رزمندگان حماس را بیش از ۱۵۰ نفر اعلام کرده که باید شمار ۳۰ صهیونیست اسیر شده توسط جهاد اسلامی و اسارت دهها صهیونیست دیگر توسط گروه های مختلف و حتی مردم عادی فلسطین را به این رقم افزود و این در حالی است که ۷۵۰ صهیونیست نیز مفقود هستند.

در مقابل، رژیم صهیونیستی که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده، اقدام به بمباران مناطق مسکونی غزه کرده که تا این ساعت به شهادت ۵۰۰ غیرنظامی فلسطینی از جمله ۷۸ کودک و ۴۱ زن و ۲ هزار و ۳۰۰ زخمی منجر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha