۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85252844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان در اصفهان برپا می‌شود
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش در این شهر به مناسبت "هفته ورزش و تربیت بدنی" خبر داد.

علی اعتباریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان، رشته‌های جدید معرفی و هر یک از غُرفه‌های آن به نام یک شهید ورزشکار مُزین می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۸ مهر به مدت سه روز در سالن بزرگ همایش‌های گلستان شهدای اصفهان برپا خواهد شد.

اعتباریان تصریح کرد: این نمایشگاه، نخستین بار به پیشنهاد واحد روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل و با همکاری حوزه ورزش، هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی و سمن‌های جوانان برگزار می‌شود.

وی توسعه ورزش همگانی را یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و گفت: بیش از ۶۰ غرفه در نمایشگاه دایر خواهد شد و در آنها به معرفی دستاوردها و اطلاعات تخصصی رشته‌های ورزشی بصورت تئوری و عملی پرداخته می‌شود.

به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، همچنین تعدادی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان، این فرصت را خواهند داشت تا در نمایشگاه به معرفی مجموعه فعالیت‌ها و دستاوردهای خود بپردازند.

اعتباریان خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان روز چهارشنبه ۲۶ مهر از ساعت ۱۶ با حضور مسوولان استانی و جمعی از ورزشکاران و جوانان نُخبه استان آغاز بکار خواهد کرد و به مدت سه روز همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر دارای ۲۸ شهرستان، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان‌ یافته و بالغ‌ بر یک هزار و ٩٠٠ باشگاه ورزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha