۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 857
کد خبر: 85252918
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشجویان اردبیلی پنج عنوان کشوری در حوزه پژوهش کسب کردند

اردبیل - ایرنا - دانشجویان کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل موفق به کسب پنج رتبه برتر در بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین‌المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین‌المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله‌ (عج) برگزار شد.

بنا به این گزارش، در این کنگره سپیده اوچی در پنل سخنرانی سبک زندگی، باروری و ناباروری، فاطمه میرمحسنی در پنل سخنرانی طراحی واکسن، عرفان زارع در پنل پوستر خون شناسی و سرطان ، محمدرضا موجبی در پنل پوستر پرستاری و سحر حجری در پنل فناورانه موفق به کسب مقام برتر کشوری شدند.

سال گذشته بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین همایش بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

این همایش با هدف کسب اطلاعات صحیح در حفظ، ارتقا و بهبود سلامت انسان‌ها، ارائه یافته‌های پژوهش علمی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت، معرفی ایده‌پردازی و خلاقیت علمی در حوزه سلامت، ارائه آخرین ایده‌های فناورانه حوزه سلامت و درمان و معرفی پژوهشگران نمونه بخش سلامت و پزشکی از میان دانشجویان این حوزه هر سال به میزبانی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha