پنج متهم در پرونده زورگیری مشهد دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: پنج نفر در جریان پرونده زورگیری در خیابان "پنج تن" این شهر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، با گزارش زورگیری در منطقه "پنج تن" بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پلیس در این عملیات پنج متهم را دستگیر کرد و تحقیقات ادامه دارد.

دستگیری باند کلاهبرداری اسکیمری در مشهد

رییس پلیس فتا خراسان رضوی نیز از دستگیری اعضای یک باند چهار نفره که به وسیله دستگاه "اسکیمر" کارت‌های بانکی را کپی و از حساب شهروندان برداشت غیرمجاز کرده بودند خبر داد.

سرهنگ علی اکبر قرایی پور افزود: در پی شکایت شهروندان در یک ماه اخیر مبنی بر برداشت غیر مجاز از حسابشان، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد بزه دیدگان این پرونده بعد از خرید یا دریافت خدمات، شامل اقدامات تعمیری خودرو و یا خرید کفش و میوه به صورت سیار در محدوده میدان های ورودی شهرهای طرقبه - شاندیز و شهر مشهد، حسابشان به روش اسکیمر خالی شده است.

رییس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: در این خصوص چهار متهم شناسایی شدند که در بازرسی از محل اختفای آنها، تعدادی کارت‌ خام و کپی‌شده بانکی و چندین دستگاه تلفن همراه هوشمند، کشف و ضبط شد.

قرایی پور افزود: متهمان مبلغی افزون بر ۲ میلیارد ریال را به صورت غیر مجاز با بهره گیری از کارت‌های کپی شده از حساب مالباختگان برداشت کرده بودند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha