۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبر: 85253001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویت وضعیت تامین آب بیدخون با حفر یک حلقه چاه جدید

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: وضعیت تامین آب شهر بیدخون شهرستان عسلویه با حفر یک حلقه چاه جدید بهبود می‌یابد.

به گزارش ایرنا، ابولحسن عالی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه حفر چاه در بیدخون در راستای پایداری آبرسانی و ارتقا سطحی کمی آب شرب عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: این پروژه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه حفر چاه برای تقویت منابع تامین آبی اکنون در شهرستان های جنوبی با جدیت در حال انجام است که اتمام این پروژه‌ها نویدبخش افزایش پایداری آب در شهرها و روستاهای منطقه است.

عالی ادامه داد: با تلاش های انجام شده وضعیت تامین آب استان بوشهر در دولت سیزدهم به میزان چشمگیری ارتقا پیدا کرده بخش قابل توجهی از این مهم با بهره برداری از پروژه‌های آب شیرین کن، اجرا طرح جهاد آبرسانی، نوسازی شبکه انتقال و توزیع، هوشمندسازی مدیریت توزیع و حفر چندین حلقه چاه محقق شده است.

وی عنوان کرد: اتمام پروژه های آبرسانی در دست احداث استان بوشهر به کاهش وابستگی استان بوشهر به منابع آبی استان‌های همجوار کمک قابل توجهی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه آب بیان کرد: با توجه اینکه وضعیت مصرف آب استان بوشهر بالاتر از سرانه کشوری است، انتظار می رود در این بخش شاهد مصرف بهینه هم استانی ها باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha