اعضای  هیات اجرایی معتمدین زرتشتیان یزد انتخاب شدند + فیلم

یزد-ایرنا- نشست انتخابات معتمدین هیات اجرایی حوزه فرعی زرتشتیان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان یزد با انتخاب هشت نفر به عنوان عضو اصلی برگزار شد.

به گراش ایرنا، نشست انتخابات معتمدین هیات اجرایی حوزه فرعی زرتشتیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان یزد شامگاه دوشنبه در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد و در این نشست ۱۴ نامزد از بین ۳۰ نفر حاضر، آمادگی خود را اعلام کرده و در نهایت پس از رای گیری هشت نفر انتخاب شدند.

در این نشست و با شمارش آرای حضار، به ترتیب سهراب فیروزفر ۲۱ رای، فریبرز آتشبند ۲۱ رای، اردشیر نابکی ۱۹ رای، اردشیر اردشیرپور ۱۹ رای ،مهربان آفرین ۱۶ رای ، رستم بهرامیان ۱۳ رای ، فرزین فرخ منش ۱۲ رای و پور شاسب ماوندادی ۱۱ رای را کسب کرده و به عنوان اعضای اصلی معتمدین هیات اجرایی حوزه فرعی زرتشتیان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان یزد انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان یزد در این نشست گفت: امروز هیات اجرایی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای زرتشتیان انتخاب شدند و قطعا با تعامل خوبی که شاهد هستیم انتخابات حداکثری و پرشور را داشته باشیم و بتوانیم بر اساس تکالیف قانونی انجام وظیفه کنیم.

اعضای  هیات اجرایی معتمدین زرتشتیان یزد انتخاب شدند + فیلم

سید محمد رضا مدرسی افزود: امروز اولین گام اجرایی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برداشته شد و به مرور و و براساس تاریخ های مشخص، جلسات توجیهی برگزار می شود تا روند انتخابات کاملا بر اساس قانون و در سلامت و امنیت و پرشور و با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به سرانجام برسد.

وی اظهار داشت: در شهر میراث جهانی یزد همزیستی مسالمت آمیز بین ادیان در طول دوره های مختلف زبانزد است و امیدواریم با مشارکت و همراهی خوبی که وجود دارد شاهد موفقیت های روز افزون کشور عزیزمان ایران باشیم و دشمنان ایران اسلامی را که در ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه تلاش می کنند ناکام بگذاریم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha