۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85253324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازداشت ۱۷ فلسطینی در کرانه باختری/بستن ورودی های «الخلیل» با بلوکهای سیمانی

تهران-ایرنا- نظامیان صهیونیست همزمان با عملیات «طوفان الاقصی»، از بیم عملیات های ضدصهیونیستی در کرانه باختری، به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و شماری از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از وفا، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری، ۱۷ فلسطینی بازداشت شدند.

در الخلیل نظامیان صهیونیست هفت فلسطینی را در شهرک «سعیر» در جنوب کرانه باختری بازداشت کردند.

منابع امنیتی و محلی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر به این شهرک یورش بردند و هشت فلسطینی به نام های«عبد کریم الفروخ» (۳۸ ساله)، «رائد عزات الفروخ»، «رأفت یوسف زغل الشلالدة»، «ثائر حسین الفروخ» (۳۰ ساله)،«عیسی خالد الفروخ»، «نمر الفروخ» ودو برادر به نام‌های «فیصل ونعیم سلیمان الفروخ» را بازداشت کردند.

این منابع بیان کردند که نظامیان صهیونیست ضمن بازرسی منازل و به هم ریختن اثاثیه منازل، آنها را به مکان نامعلومی بردند.

همچنین نظامیان صهیونیست در ورودی های الخلیل و شهرک های آن ایست بازرسی دایر کردند و برخی از ورودی ها را هم با موانع آهنی و بلوکهای سیمانی بستند.

این تحرکات نظامیان صهیونیست همزمان با ادامه عملیات طوفان الاقصی از سوی مبارزان فلسطینی از بیم عملیات های ضدصهیونیستی در کرانه باختری رخ می دهد.

 عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد چهارمین روز خود شده که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان داشته که روزهای سختی در پیش رو دارند و توان بالای نیروی مقاومت دربرابر ماشین جنگی اشغالگران موجب شده تا این رژیم برای در تنگنا قرار دادن غیرنظامیان به روش های غیر انسانی قطع آب و برق ، حمله به آمبولانس و مراکز بهداشتی و درمانی و کشتن خبرنگاران روی آورد.

بر اساس تازه ترین آمار، از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون ۲۰۸ کودک و زن در نواره غزه شهید شدند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه مجموع شهدای فلسطینی در این چند روز را نیز تا لحظه تنظیم خبر ۷۰۴ نفر اعلام کرد.

براساس گزارش این وزارتخانه، شمار مجروحان نیز به حدود چهار هزار نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha