نماینده ولی فقیه در خوزستان: جانبازان اعصاب و روان نیازمند توجه بیشتری هستند

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جانبازان اعصاب و روان استان نیازمند توجه بیشتری هستند و باید بیش از پیش زمینه آرامش ذهنی آنها فراهم شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد شامگاه دوشنبه در بازدید از بیمارستان تخصصی جانبازان اعصاب روان اهواز با اشاره به پیروزی‌های با ارزش جبهه مقاومت غزه در مقابله با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در سال های اخیر، برخی از جانبازان، اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند و به همین منظور، برای انجام مراحل درمانی در این مرکز تحت مراقبت هستند.

وی ضمن قدردانی از مراقبت های جامعه پزشکی و پرستاری از جانبازان تحت درمان در این مرکز افزود: ارائه خدمات درمانی متناسب با جانبازان در زمینه‌های مختلف باید با جدیت بیشتر پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: سرکشی و ملاقات با جانبازان تحت درمان امری ضروری است و مسئولان مربوطه باید برای آرامش ذهنی هرچه بیشتر این قشر، برنامه ریزی های جدی را در دستور کار قرار دهند.

وی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌های جانبازان دانست و گفت: باید فرصت انجام خدمت به جانبازان را مغتنم بشماریم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه خانواده جانبازان، نمونه کامل ایثار و از خودگذشتگی هستند گفت: برخی از جانبازان بعد از گذشت ۳۰ سال روی یک قسمت بدن هستند که ما شرمنده خانواده‌هایشان می‌شویم.

گفتنی است در این دیدار "علی دهقانی" رییس کل دادگستری استان، سردار "عبدالرضا حاجتی" مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و "حسن نورانی" مدیرکل بنیاد شهید استان نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha