۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85253437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی داماش: فقط قادر به جذب یک بازیکن آزاد هستیم

رشت - ایرنا - سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان گفت: برای حضور قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور نیاز به بازیکنان جدید داریم اما فقط امکان جذب یک بازیکن آزاد داریم.

علی نظرمحمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه فقط برای جذب یک بازیکن آزاد سهمیه داریم، باید ببینیم که نیاز تیم در چه پستی اولویت و بیشتر است تا با هماهنگی مسئولان باشگاه بازیکن مورد نیاز را جذب کنیم.

وی افزود: البته برای حضور قدرتمند داماش گیلان در ادامه رقابت‌های جام آزادگان علاوه بر تلاش مسئولان این باشگاه باید مسئولان ورزش استان و نیز سایر بخش ها به تیم پرطرفدار داماش کمک کنند تا در سایه این حمایت ها و کمک ها داماش را به روزهای خوش برگردانیم.

وی ادامه داد: پس از حدود ۱۰ سال دوری دوباره به داماش بازگشته و با رخصت از همه پیشکسوتان در این تیم حضور یافته‌ام و امید است که داماش به روزهای خوب گذشته خود بازگردد و نتایج مناسبی کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه از همه مربیانی که برای این تیم زحمت کشیدند به خصوص سیامک فراهانی که تیم را به رقابت‌های لیگ دسته اول رساندند قدردانی کرد و افزود: امیدوارم در ادامه بتوانیم یکی از مدعیان این لیگ باشیم.

نظرمحمدی خاطرنشان کرد: داماش یکی از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی محسوب می شود و طرفدارانش همواره یار و یاور این تیم در رقابت‌های خانگی و حتی در بازی‌های خارج از خانه هستند و انتظار است که این طرفداران همچنان از تیم خود حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور، سیامک فراهانی سرمربی این تیم روز گذشته (دوشنبه) طی توافق با مسئولان این باشگاه از داماش جدا شد و علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور به لیگ دسته نخست (جام آزادگان) صعود کرده، هم اینک تا پایان هفته ششم این مسابقات با کسب ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزدگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیم‌های نخست و دوم به مسابقات لیگ برتر صعود می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha