عملیات طوفان‌الاقصی تجلی پویایی آرمان فلسطین است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی با صدور پیامی ضمن تبریک پیروزی رزمندگان مقاومت فلسطینی در عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی گفت: این عملیات راهبردی تجلی زنده بودن و پویایی آرمان فلسطین مظلوم است.

فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام که نسخه‌ای از آن روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: رزمندگان مقاومت فلسطینی در این عملیات غافلگیرانه که از هوا، دریا و زمین علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی تدارک دیده بودند، صحنه ‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده و تحت ستم را به منصه ظهور رساندند.

وی در ادامه این پیام اضافه کرده است: این عملیات که پاسخی به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی است، قطعاً موازنه قدرت در فلسطین اشغالی را به صورت بنیادین تغییر داده و رژیم صهیونیستی را بیش از پیش در موضع ضعف قرار خواهد.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از این پیام آورده است: اینجانب این پیروزی بزرگ و راهبردی را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، آحاد امت اسلام بویژه ملت غیور فلسطین، فرماندهان و رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی و خانواده شهدا و مجروحان تبریک عرض نموده و پیروزی ملت فلسطین و آزادی قدس شریف را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، روز شنبه این هفته رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند به طوری که که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شد و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha