۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 795
کد خبر: 85253495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلفات تایلندی ها در سرزمین های اشغالی به ۱۸ تن رسید

تهران - ایرنا - رسانه های تایلندی روز سه شنبه با اعلام افزایش آمار شهروندان کشته شده این کشور در درگیرهای اخیر سرزمین های اشغالی به ۱۸ تن، نوشتند که بیش از سه هزار نفر از آنها خواستار بازگشت به کشور هستند.

به گزارش ایرنا، اغلب رسانه های تایلندی با اعلام این خبر نوشتند که هنوز ۱۱ شهروند این کشور از جمله ۱۰ مرد و یک زن جزو مفقودان هستند.

پایگاه خبری "خاوسود آن لاین" تایلند به نقل از مقامات این کشور اعلام کرد بیش از سه هزار تایلندی به دلیل تشدید درگیری ها در سرزمین های اشغالی، شدیدا خواستار بازگشت به کشور هستند و تدابیر لازم در این خصوص نیز اندیشیده شده است.

این پایگاه خبری در همین رابطه نوشت که در اولین فقره ۱۵ کارگر تایلندی شاغل در سرزمین های اشغالی روز پنجشنبه ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) وارد بانکوک خواهند شد.

روز گذشته خبرگزاری رویترز در گزارشی از بانکوک، به نقل از "کانچانا پاتاراچوک" سخنگوی وزارت امورخارجه تایلند اعلام کرده بود که در حمله حماس به اسرائیل ۱۲ شهروند تایلندی کشته، ۸ نفر زخمی و ۱۱ نفر دیگر نیز ربوده شده اند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران سابقه نداشته و صهیونیست ها و حامیان غربی آنها را در شوک فرو برده، به طوری که تا این ساعت بیش از ۱۱۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن نموده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا بامداد امروز (سه شنبه) ۷۰۴ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha