پیام تبریک امام جمعه اراک به نیروهای مقاومت فلسطینی در پی عملیات طوفان‌الاقصی

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی موفقیت‌های نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات طوفان‌الاقصی را تبریک گفت.

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: اینجانب عملیات طوفان الاقصی و کار بزرگ و حماسه‌ عظیم و ارزشمندی که جوانان غیور فلسطین و حماس و جهاد اسلامی با پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین و غزه در این روزها انجام دادند و موجب غرور و شادمانی ملت فلسطین و لبنان و سوریه و دیگر مسلمانان جهان شدند و بار دیگر غیرت و حمیت و شجاعت دینی و اسلامی خود را نشان داده و باعث افتخار و مباحات همگان گردیدند را به جوانان مجاهد و فداکار فلسطینی و لبنانی و حماس و جهاد اسلامی تبریک می گویم و برای ملت رنجدیده فلسطین در طول قریب ۸۰ سال گذشته آرزوی پیروزی و سربلندی دارم.

در ادامه این پیام آمده است: این کار بزرگ نشانه آن است که مسلمانان در سایه عنایات خداوند متعال و وحدت و همدلی و ایمان و مجاهدت می‌توانند قدرت‌های طاغوتی و شیطانی را درهم بشکنند و دست استکبار و صهیونیزم را از قدس شریف و سرزمین‌های اسلامی کوتاه کنند و اسلام را به جایگاه واقعی خود برسانند و از سوی دیگر نشانه پوشالی و توخالی بودن قدرت های شیطانی و جباران و ستمگران است که در برابر اراده جوانان غیرتمند مسلمان باید به دنبال سوراخی بگردند و راهی جز فرار و ذلت ندارند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: یاد شهدای عزیز و مظلوم غزه و فلسطین و لبنان و سوریه را گرامی می‌داریم و برای جانبازان و معلولان و آوارگان مظلوم سلامت و عافیت مسئلت می نمائیم.

در ادامه این پیام آمده است: جنایتکاران صهیونیزم باید از حوادث گذشته درس بیاموزند و دست از تجاوز و خونخواری و درنده ‌خویی بردارند که عواقب ظلم و تجاوز جز ذلت و نکبت در دنیا و آخرت نخواهد بود. دولت متجاوز و غاصب و وحشی اسرائیل نیز باید بداند که ادامه هرگونه اقدام خشونت بار دیگر جز ذلت و وحشت برای آن‌ ها و عمال فاسد و تبهکار و شهرک‌ نشینان غاصب و متجاوز نخواهد داشت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: انتظار می رود کشورهای اسلامی بیش از این اجازه ندهند تا رژیم رو به زوال صهیونیستی با رابطه و لابی با آن‌ها سرزمین‌های اسلامی و اولین قبله مسلمانان را اشغال و ملت فلسطین و ملت‌های عربی و اسلامی را تهدید نمایند. خداوند امت اسلامی را پیروز و قدس شریف را آزاد و قلوب ما را با یکدیگر مهربان فرماید.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، روز شنبه این هفته رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند به طوری که که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شد و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha