سیاستمدار پاکستانی: حمایت آمریکا از اسرائیل جهان را در آستانه جنگ‌ قرار می‌دهد

اسلام‌آباد - ایرنا - نماینده سابق مجلس سنای پاکستان رویکرد تهاجمی ایالات متحده و اعضای ناتو در ترویج خشونت را محکوم کرد و گفت: حمایت آمریکا از جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان جهان را در آستانه یک جنگ تمام عیار قرار می‌دهد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، «عبدالقیوم خان» عضو ارشد حزب مسلم لیگ نواز طی بیانیه‌ای در واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، گفت: آمریکا و کشورهای ناتو مجریان جنگ افروزی و تحریک دیگر کشورها برای خشونت و درگیری هستند.

وی اظهار داشت: حمایت‌های آمریکا از ظلم و جنایات ادامه‌دار اسرائیل علیه فلسطین در واقع آغازگر جنگ‌ جهانی سوم است.

رئیس سابق گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان در مجلس سنای این کشور افزود: تا زمانی ‌که آمریکا به حمایت از اسرائیل ادامه دهد، اعضای ناتو به بهره‌برداری از قلمروی اوکراین و تحریک تایوان توسط قدرت‌های غربی ادامه یابد تهدید جنگ جهانی سوم نیز وجود خواهد داشت.

محکومیت تهاجم نظامیان رژیم نامشروع صهیونیستی علیه ساکنان بی دفاع در نوار غزه از سوی رهبران دولت پاکستان، احزاب و سیاستمداران این کشور ادامه دارد.

قرار است امروز راهپیمایی بزرگ همبستگی با فلسطین و دفاع از رزمندگان قدس و عملیات ضدصهیونیستی «طوفان الاقصی» در اسلام‌آباد برگزار شود.

شهرهای پاکستان روزهای اخیر شاهد تجمع بزرگ هواداران ملت فلسطین بود و شرکت‌ کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، از عملیات رزمندگان مقاومت علیه دشمن صهیونیستی حمایت کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان نیز طی اظهاراتی با اعلام همبستگی قوی مردم و دولت این کشور با ملت فلسطین، گفت: ما نگران وضعیت فلسطین هستیم و پایان فوری خشونت‌ها و تهاجم از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیل را مطالبه می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد چهارمین روز خود شده که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان داشته که روزهای سختی در پیش رو دارند و توان بالای نیروی مقاومت دربرابر ماشین جنگی اشغالگران موجب شده تا این رژیم برای در تنگنا قرار دادن غیرنظامیان به روش های غیرانسانی قطع آب و برق، حمله به آمبولانس و مراکز بهداشتی و درمانی و کشتن خبرنگاران روی آورد.

بر اساس تازه ترین آمار، از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون ۲۰۸ کودک و زن در نواره غزه شهید شدند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه مجموع شهدای فلسطینی در این چند روز را نیز تا لحظه تنظیم خبر ۷۰۴ نفر اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha