حمایت اوباما از جنایات اسرائیل

۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85253594
حمایت اوباما از جنایات اسرائیل

تهران- ایرنا- رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا در توئیتی ضمن حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان ساکن نوار غزه، نوشت: آمریکا در کنار متحد خود، اسرائیل می ایستد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تارنمای خبری هیل نوشت: باراک اوباما در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در اظهاراتی جانبدارانه حملات حماس علیه اسرائیل را محکوم کرد.

رئیس جمهور اسبق آمریکا نوشت: «همه آمریکایی ها باید از حملات تروریستی وقیحانه به اسرائیل و کشتار غیرنظامیان بی گناه وحشت زده و خشمگین شوند».

وی در ادامه ضمن حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی افزود: «ما برای کسانی که جان باخته اند اندوهگین هستیم، برای بازگشت سالم گروگان ها دعا می کنیم و در کنار متحد خود، اسرائیل در حالیکه حماس را نابود می کند، می ایستیم».

اوباما همچنین اضافه کرد: «از آنجایی که ما از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر تروریسم حمایت می کنیم، باید عادلانه به منظور رسیدن به صلحی پایدار برای اسرائیلی ها و فلسطینی ها تلاش کنیم.»

در پی آغاز حملات غافلگیرکننده روز شنبه حماس به اسرائیل و اعلان جنگ رژیم صهیونیستی علیه آن تاکنون بیش از ۶۸۷ نفر در نوار غزه جان خود را از دست داده اند که از این میان، ۱۴۰ تن کودک بوده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha