وطنخواه: باهویی آماده بازی کردن است/ تا زمانی که VAR نباشد حرف پشت پرسپولیس هست

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسولیس گفت: نبیل باهویی از نظر فیزیک آماده بازی کردن است و می‌تواند با تشخیص یحیی گل‌محمدی به زمین بیاید.

رضا وطنخواه روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس در هفته هفتم و در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان آن تیم همیشگی نبود، چرا که برخی از بازیکنان اصلی در این بازی حضور نداشتند اما با همه سختی‌ها توانستند با یگ گل حریف را شکست دهند. در حال حاضر مهاجم خوب در حد پرسپولیس نداریم و تیم با کمبود بازیکن روبه‌رو است. به نظر من آن صحنه‌ای که علیرضا بیرانوند توپ را از دروازه به بیرون کشید، گل بود و اگر کمک داور ویدیویی حضور داشت، گل را قبول می‌کرد. امیدوارم بازیکنان مهم تیم برای بازی بعدی مقابل استقلال تاجیکستان برسند که خیال هواداران آسوده باشد.

وی افزود: در دقایق اول بازی شاهد بودیم که یاسین سلمانی دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون رفت و این مصدومیت‌ها در فوتبال طبیعی است. به نظر من یاسین سلمانی برای جراحی باید به خارج از ایران برود چون در آنجا امکانات بهتر است و روند درمانی او سریع‌تر انجام می‌شود و زودتر می‌تواند به میادین برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مصدومیت بازیکنان کلیدی این تیم عنوان کرد: نبود بازیکنان مهم، تیم را دچار مشکل می‌کند، چرا که جزو بازیکنان اصلی هستند و می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند. در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان شاهد بودیم که نبود بازیکنان مهم چقدر می‌تواند تاثیر داشته باشد. پرسپولیس به سختی توانست یک گل به گل‌گهر بزند.

وطنخواه در خصوص نخستین گل شهاب زاهدی برای پرسپولیس گفت: انتقادات در این مدت‌ روی شهاب زاهدی زیاد بود که خداراشکر در بازی قبلی با گل استثنایی که به ثمر رساند، توانست خودش را از زیر بار انتقادات بیرون بیاورد. قطعا در بازی بعدی با توجه به گلی که زده، می‌تواند در بازی‌های بعدی برای تیمش بدرخشد. باشگاه پرسپولیس مهاجم خارجی به خدمت گرفته که در بازی دوستانه که مقابل پرسپولیس داشتیم، این بازیکن توانست پاس گل بدهد. به نظر من نبیل باهویی از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارد و نظر سرمربی است که به بازیکن فرصت بازی داده شود.

وی درباره حواشی ایجاد شده در مورد نتیجه گیری پرسپولیس و کمک داوران به این موضوع بیان کرد: همیشه در مورد پرسپولیس صحبت می‌کنند و این حرف‌ها در فوتبال بیشتر کشورها هم هست. تا زمانی که VAR نباشد همیشه حرف پشت پرسپولیس هست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha