۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 857
کد خبر: 85253603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مانور صفر در مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل برگزار شد

۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85253603
مانور صفر در مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل برگزار شد

اردبیل - ایرنا - مانور صفر جهت سنجش آمادگی نیروهای ستادی و عملیاتی روز سه‌شنبه با حضور مسئولان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، در مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان این مانور اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل بر اساس سناریوی از قبل طراحی شده توسط مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در ساعت پنج صبح امروز نیروهای ستادی و عملیاتی خود را با عنوان وقوع زلزله در یکی از شهرستان‌های استان فراخواند.

در جریان این مانور، علاوه بر نیروهای اورژانس، کارکنان ستادی و عملیاتی جهت انجام ماموریت به سرعت در مرکز اورژانس ۱۱۵ استان حاضر شدند.

همچنین در این مانور از ظرفیت اورژانس ۱۱۵ شهرستان‌های نیر، نمین، کوثر و سرعین جهت اعزام آمبولانس پشتیبان استفاده شده و اورژانس ۱۱۵ اردبیل نیز با اعزام پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس آمادگی خود را جهت حضور هر چه سریع‌تر در محل از قبل تعیین شده نشان دادند.

دکتر سعید مهری ، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل به عنوان فرمانده این مانور از تمام تجهیزات ارتباطی و ناوگان لجستیکی بازدید کرد و روند مانور نیز مستندسازی شد.

این مانور با حضور همه عوامل اجرایی و فراخوان شده، در ساعت هفت صبح با دستور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل پایان یافت و جلسه بررسی و جمع‌آوری مستندات و بازخوردها برگزار و نقاط قوت و ضعف این مانور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha