محمدی: در جریان تعلیق گرایی نیستم / اتفاقات بلگراد را بررسی خواهیم کرد

تهران - ایرنا- مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: طبق قوانین مسئولیت برگزاری مسابقات با کشور میزبان است و هیچ تعلیقی تا این لحظه در خصوص تعلیق کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی نشنیده‌ام.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه‌ها امروز خبری را منتشر کردند مبنی بر اینکه اتحادیه جهانی محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی را تعلیق کرد. مبارزه حساس محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی در مرحله مقدماتی وزن ۶۷ کیلوگرم در بلگراد در حالی با تساوی در حال انجام بود که ناگهان یک بطری آب به تشک پرتاب و مانع از اجرای فن از سوی کشتی‌گیر ژاپنی شد. پس از وقفه‌ای، نتیجه آن مبارزه به سود گرایی تمام شد ولی با توجه به حساسیت مبارزه‌های این وزن از جهت کسب سهمیه المپیک، ژاپنی‌ها نسبت به پرتاب بطری به تشک معترض شدند و اعتقاد داشتند این اقدام منجر به عدم اجرای فن از سوی کشتی‌گیرشان و تغییر نتیجه شده است. آنها محمدعلی گرایی برادر بزرگتر محمدرضا را پرتاب کننده بطری به تشک معرفی کردند.

این موضوع پایان کار نبود بلکه ژاپنی‌ها به این مبارزه اعتراض داشتند و خواستار تعلیق محمدعلی گرایی شدند.

علی محمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان این موضوع نیستم ولی باید از سرپرست و مسئولان برگزار کننده این مسابقات این موضوع را جویا شد چراکه آنان باید فضا را فراهم کنند. ما نیز در این خصوص اعتراض داریم که اگر این بطری در زمان اجرای فن به صورت و یا بدن گرایی برخورد می‌کرد ما نیز بازنده و ضرر می‌کردیم. طبق قوانین، برگزار کننده این مسابقات مسئول هستند که باید تمامی جوانب را برای این پیکارها فراهم کنند.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان این راهم گفت: ما نیز گلایه‌هایی در خصوص نحوه این رقابت‌ها خواهیم داشت و به طور قطع نیز این موضوع را رسیدگی خواهیم کرد.

محمدی همچنین در خصوص اردوی تیم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال نیز گفت: اردوی دوم این تیم در حال برگزاری است و نفرات نهایی در این اردوها تمرینات خود را زیر نظر سرمربی و کادر فنی دنبال می‌کنند.

وی در خصوص عملکرد کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی و جهانی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی توانست عملکرد خوبی را در بازی‌های آسیایی داشته باشد. فرنگی‌کاران با کسب ۵ مدال (۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز) موفقیت خوبی را در هانگژو بدست آورد. تیم ملی در رقابت‌های جهانی نیز با ۴ سهمیه المپیک عملکرد خوبی داشت. به طور قطع مهم‌ترین برنامه ما این است که ۲سهمیه دیگر در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در پیکارهای قهرمانی آسیایی بدست آوریم تا با تیم کامل در المپیک پاریس حاضر شویم. رقابت در این ۲ وزن با توجه به حضور پرشمار مدعیان بسیار سخت است ولی می‌توانیم ۲ سهمیه باقیمانده را نیز بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha