نشست ویدئوکنفرانسی کابینه امنیتی اسرائیل/کمبود پزشک برای صدور گواهی فوت صهیونیست‌ها

تهران- ایرنا- اوضاع امنیتی در سرزمین های اشغالی تا حدی بد است که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نشست خود را به صورت ویدئوکنفرانس برگزار کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر، آخرین تحولات نبرد «طوفان الاقصی» را در این نشست ویدئوکنفرانسی بررسی کردند.

وزیر جنگ، رئیس ستاد مشترک ارتش و روسای دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی در این نشست ویدئوکنفرانسی شرکت کردند.

براساس گزارش «تایمز اسرائیل»، افزایش صهیونیست های کشته شده به بیش از یکهزار نفر و در عین حال، خودداری بسیاری از پزشکان برای خارج شدن از پناهگاه‌ها و حضور در مناطق جنگی، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی را با چالش نبود پزشک برای صدور گواهی فوت روبه رو کرده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از همه پزشکان سرزمین های اشغالی با هر تخصصی خواست تا برای صدور گواهی فوت برای صهیونیست های کشته شده، داوطلب شوند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها و بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا بامداد امروز (سه شنبه) ۷۰۴ نفر شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha