رئیس تبلیغات ری: اقدامات جوانان فلسطینی در انتفاضه بی سابقه است+فیلم

شهرری- ایرنا- رئیس تبلیغات اسلامی شهررستان ری گفت: این اقدامات و تحرکاتی که توسط جوانان فلسطینی صورت گرفته در قیام انتفاضه بی سابقه است.

حجت الاسلام حامد احمد پور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا که در حاشیه مراسم جشن پیروزی رزمندگان فلسطینی برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهرری برگزار شد اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه شهرری با اجتماع بزرگ خود آمده اند که ثابت کنند حامی مظلومان جهان علی الخصوص فلسطینی ها هستند.

وی ادامه داد: اگر مسلمانان جهان دست به دست هم بدهند، با هم متحد بشوند و از رزمندگان فلسطینی حمایت بکنند به یاری خدا این جنبش به ثمر می نشیند و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را خواهیم دید .

رئیس تبلیغات اسلامی شهرری ادامه داد: خداوند نصرت خودش را وعده داده و آزادی قدس محقق خواهد شد.

مراسم جشن پیروزی رزمندگان فلسطینی برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهرری، شادی و شور و شعف با برنامه‌های شاد از جمله آتش‌بازی و نورافشانی همراه بود و مردم با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و ایران بازهم شعار مرگ بر اسرائیل و حامیان آن را سر می‌دادند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و تا این ساعت هزار کشته روی دست صهیونیست ها باقی گذاشته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، شمار صهیونیست های به اسارت درآمده توسط رزمندگان حماس را بیش از ۱۵۰ نفر اعلام کرده که باید شمار ۳۰ صهیونیست اسیر شده توسط جهاد اسلامی و اسارت دهها صهیونیست دیگر توسط گروه های مختلف و حتی مردم عادی فلسطین را به این رقم افزود و این در حالی است که ۷۵۰ صهیونیست نیز مفقود هستند.

در مقابل، رژیم صهیونیستی که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده، اقدام به بمباران مناطق مسکونی غزه کرده که تا این ساعت به شهادت ۵۰۰ غیرنظامی فلسطینی از جمله ۷۸ کودک و ۴۱ زن و ۲ هزار و ۳۰۰ زخمی منجر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha