۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85253858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوزویان یزد از جبهه مقاومت حمایت کردند

۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85253858
حوزویان یزد از جبهه مقاومت حمایت کردند

یزد- ایرنا- جمعی از حوزویان یزدی روز سه‌شنبه با تجمع در مدرسه علمیه خان، حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم فلسطین مقابل غاصبان صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، در این تجمع حوزویان یزد با سردادن شعارهای انقلابی و حماسی به خصوص مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، سلام بر شهیدان و نام امام خمینی (ره) پاینده باد، حمایت خود را از مبارزه مردم فلسطین اعلام کردند.

شرکت کنندگا در این تجمع باشکوه همچنین با سر دادن شعارهایی جنایت بی حد و حصر رژیم صهیونیستی علیه ساکنان بی دفاع غزه را به شدت محکوم کرده و از آزادگان جهان خواستند نسبت به این جنایت‌ها واکنش نشان دهند.

حوزویان و روحانیان یزدی آمادگی خود را برای جهاد علیه استکبار جهانی اعلام کرده و اظهار داشتند که جان خود را در راه آرمان‌های مقدس اسلام تقدیم می‌کنند و بر ضرورت حمایت امت اسلام و مسلمین تا پای جان از مردم فلسطین تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح (شنبه) ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کردند، عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

حوزویان یزد از جبهه مقاومت حمایت کردند

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت حدود ۶ هزار طلبه و روحانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha