۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85253926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش بادهای جنوبی در بوشهر تداوم دارد

۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبر: 85253926
وزش بادهای جنوبی در بوشهر تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی وزش بادهای جنوبی تا اوایل هفته آینده در این استان تداوم دارد.

پیام مساعدی روز سه‎‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده علاوه بر افزایش رطوبت و شرجی هوا، برای استان بوشهر غبار محلی، در طول روز گاهی وزش ملایم باد و طی صبحگاه نیز در برخی از نقاط وقوع مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌‎شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر با ۴۳، کنگان با ۴۲ و شهرهای اهرم، برازجان، دیلم و خورموج با ۴۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان صاف همراه با غبار محلی، در طول روز وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، از امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۵۰ ، جزر اول ساعت ۱۲:۳۰ ، مد دوم ساعت ۱۸:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۳:۵۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha