۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85253942
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آدم ربایی در فارس؛ آزادی در دلگان

۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85253942
آدم ربایی در فارس؛ آزادی در دلگان

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی دلگان، شخصی که به دلیل اختلافات قبلی اقدام به ربایش ‏یکی از شهروندان در استان فارس کرده بود، دستگیر شد. ‏ 

سردار دوستعلی جلیلیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم ربایی در ۲۹ شهریور ماه امسال در این خصوص با توجه به اقدامات فنی و پلیسی و چندین روز کار اطلاعاتی و بازدید میدانی مشخص شد فرد ربوده شده پس ازربایش به شهرستان دلگان انتقال داده شده است.‏

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم به دلیل اختلافات قبلی اقدام به ربایش یکی از شهروندان در استان فارس کرده و با دستکاری پلاک خودرو فرد ربوده شده به شهرستان دلگان ورود پیداکرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم در دلگان شناسایی و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و در این رابطه یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی ۶۵ تیر جنگی و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب از متهم کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به آدم ربایی و معرفی او به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ‏صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha