مقتدا صدر: دستان مقاومت فلسطین را در جنگ علیه رژیم صهیونیستی می‌فشاریم

تهران- ایرنا- رهبر جریان صدر عراق گفت با گلایه از سکوت رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: دستان مقاومت فلسطین در جنگ علیه رژیم صهیونیستی را می فشاریم.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، «سید مقتدا صدر» افزود: آماده کمک به فلسطینیان در غزه هستیم و از همه کشورهای اسلامی و در صدر آنها ، ایران و عربستان برای حمایت از غزه دعوت می کنیم.

وی ادامه داد: آماده کمک به فلسطینیان غزه هستیم چرا که مقابله با صهیونیست‌ها، عزت و شرافت ماست.

صدر اضافه کرد: ننگ و بی‌آبرویی برای حاکمان رژیم‌های عربی است که نسبت به قطع آب و غذا در غزه، تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده و سکوت کرده اند.

رهبر جریان صدر عراق اظهار کرد: موضع غربی‌ها و حمایت از اسرائیل برای ما عجیب نیست، اما ما منتظر سقوط اسرائیل و آمریکا و رئیس‌جمهور پیر و خرفتش هستیم.

وی گفت: غربی‌ها از اوکراین به بهانه حمایت از مظلوم دفاع می‌کنند، اما از انقلاب کسانی که به دنبال دفاع از خاک‌شان هستند، دفاع نمی‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (سه شنبه) ۷۷۰ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha