۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85254032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۱۶ خُرده‌فروش و معتاد مُتجاهر در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان – ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یکهزار و ۶۱۶ خُرده‌فروش مواد مخدر و معتاد مُتجاهر در اجرای طرح موسوم به "آرامش" توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در مهر امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر روز سه‌شنبه گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، طرح ویژه آرامش بمنظور سالم‌سازی محیط اطراف مدارس برای دانش آموزان با هدف شناسایی و دستگیری خُرده‌فروشان مواد افیونی و معتادان مُتجاهر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت که تا به امروز ۵۹۰ خُرده‌فروش دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شده‌اند.

وی اظهار داشت: همچنین در قالب این طرح یکهزار و ۲۶ معتاد مُتجاهر از سطح محلات جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و نیز ۴۹۱ معتاد عادی به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ تحویل شدند و بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان، یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان را مقابله با قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی، برخورد با خُرده‌فروشان مواد افیونی و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح محلات آلوده به این مواد است که بصورت مستمر و شبانه‌روزی دنبال می‌شود.

وی افزود: در برخورد با افرادی که در سطح محلات، بوستان‌ها و مناطق آلوده اقدام به خُرده‌فروشی مواد مخدر می‌کنند اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان صورت گرفته است و بصورت مستمر طرح های پاکسازی در محیط‌های آلوده اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: از شهروندان انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در باره خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می گیرد.

سردار هاشمی‌فر از هماهنگی با دستگاه قضائی برای برخورد قاطع و قانونی با خُرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال با حکم مرجع قضائی ۱۳۴ باب منزل و واحد صنفی که در آنها خرید و فروش مواد مخدر صورت می گرفت، پلمب شد که اینگونه اقدامات با قدرت ادامه خواهد داشت.

انهدام باند فروش موادمخدر در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سه نفر از عاملان تبلیغ و فروش مواد مخدر در فضای مجازی در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر در پی رصد فضای مجازی از تبلیغ و فروش مواد افیونی در یک کانال تلگرامی مطلع شدند و شناسایی و دستگیری گردانندگان این کانال را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با پیگیری صورت گرفته سرانجام سه نفر از گردانندگان این کانال شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک کیلوگرم مواد افیونی که در بسته‌های کوچک بسته‌بندی و برای توزیع در بین جوانان آماده شده بود، کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha