۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85254039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزیدگان مسابقات قرآنی "مدهامتان" در خوزستان معرفی شدند

اهواز - ایرنا - برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" روز سه شنبه در آیین پایانی این دوره از مسابقات معرفی شدند.

به گزارش ایرنا مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان روز سه شنبه در حاشیه این آیین در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۶۱۸ نفر در ۱۰ رشته شرکت داشتند که برگزیدگان برخی رشته‌ها به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری گفت: مساجد، کانون‌های فرهنگی هنر مساجد و پایگاه‌های بسیج، محور اصلی در هدایت جوانان و برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی هستند که نیازمند توجه و حمایت ویژه در این حوزه است.

وی بیان کرد: استان خوزستان دارای یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد است که از این تعداد حدود ۶۰۰ کانون در شهرها و حدود ۴۰۰ کانون در روستاها فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام میری همچنین از اختصاص سهمیه تشکیل ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری بانوان خبر داد و افزود: فرآیند راه‌اندازی این کانون‌ها زمان‌بر است با این حال تاکنون حدود ۳۰ کانون راه‌اندازی شده است.

برگزیدگان مسابقات قرآنی "مدهامتان" در خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان "مدهامتان" در خوزستان

در بخش آقایان سیدمهدی موسوی‌نصب، رتبه نخست و مهدی یزدانی‌فر، رتبه دوم بخش حفظ کل را از آن خود کردند. در این بخش عبداله میاحی شایسته تقدیر شناخته شد.

مهدی سیاحی، میثم مشعلی و محمد پورجوادی به ترتیب رتبه اول تا سوم بخش قرائت تحقیق را به خود اختصاص دادند و یوسف عیاشی، احمد طاهری، حیدر بیت سالم، عباس سالمی، عباس طالبی‌زاده، حسن شلاگه‌پور نیز برگزیدگان بخش قرائت ترتیل این دوره از مسابقات معرفی شدند.

در بخش قرائت نماز، محمدیاسین آزرم، مهدی صالحی و مصطفی سرخه‌ساجد به ترتیب به رتبه نخست تا سوم دست یافتند و حسین حزباوی و امیرعلی عباسیان نیز موفق به کسب جایگاه برتر در بخش حفظ جزء ۳۰ شدند.

در بخش بانوان این مسابقه، فائزه جلالی رتبه نخست حفظ کل را به دست آورد و آمنه آلبوخنفر، سحر شاسی، کوثر سعیداوی نیز به ترتیب رتبه اول تا سوم بخش قرائت تحقیق را کسب کردند.

زهرا لویمی تنها برگزیده بخش قرائت ترتیل این دوره از مسابقات شناخته شد و رتبه اول تا سوم بخش قرائت نماز به نورا فروزمند، سما حسین‌خلف‌نوری و فاطمه عرفی‌زاده اعطا شد.

هیام آشتاب، نسرین آشتاب و زکیه عبادی نیز به عنوان برترهای بخش حفظ جز ۳۰ معرفی شدند.

سیدکریم موسوی، حمزه عوده‌زاده، جاسم شمیری داوری بخش آقایان و صدیقه لویمی، سنا منبوهی، خیریه عچرش داروی بخش بانوان را در این دوره از مسابقات برعهده داشتند.

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" در ۲ بخش زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، تقلیدی، حفظ کل، قرائت نماز، مکبری، اذان و استعدادیابی، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع) و حفظ ۳۰ جز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha