سراجی: انتشار فایل صوتی خجالت‌آور بود/ همه کاندیداها فوتبالی‌تر از من هستند

تهران- ایرنا- نامزد انتخابات هیات فوتبال استان گفت: انتشار این فایل خجالت‌آورد بود و باید قبول کرد این خانواده فوتبال است که از چنین رفتارهایی متضرر می‌شود، هر چند اعتقاد دارم در این انتخابات نسبت به ادوار گذشته شاهد تخریب و توهین کمتری بودیم.

به گزارش ایرنا، مهرداد سراجی قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران و در جمع خبرنگاران تاکید کرد: امیدوارم امروز بهترین اتفاقات رقم بخورد، بر این نکته تاکید می‌کنم که اخلاق مهم‌ترین محور رفتار و کردار ما باید باشد و من همیشه درد و دل‌های خودم را با شما اصحاب رسانه در میان گذاشته و می‌گذارم.

وی ادامه داد: برای یک رقابت سالم باید بر اخلاق تاکید داشت و بر اساس آن رفتار کرد، به عنوان مثال وقتی دو تیم مسابقه می‌دهند رعایت رفتار و بازی جوانمردانه قبل، حین و بعد از آن رویداد باید مد نظر باشد و این حلقه مفقوده فوتبال ما اخلاق است.

کاندیدای ریاست هیئت فوتبال تهران در واکنش به این سئوال که آیا به شرایط کنونی انتخابات کنایه زده، گفت: من رعایت کردم و توصیه‌ام به رفقا همین بود و با اکثر نامزدها هم نشست گذاشتم و من هرگز به هیچ یک از این بزرگواران جسارت نکردم که به نفع من انصراف بدهند چون همه آنها از من فوتبالی‌تر و مسلط‌تر هستند اما گفتم همدیگر را تخریب نکنیم و در این راه پول خرج نکنیم. حداقل من و دوستانم که با من کار کرده‌اند در همه سطوح از وزارت ورزش، هیات‌ها، فدراسیون و دوستان خبرنگارم به همه این توصیه من بود و امیدوارم سربلند شده باشیم.

سراجی در مورد اینکه برای حضور در انتخابات لابی نکرده، افزود: قطعا برای انتخابات صحبت می‌کنیم و برنامه‌ها را ارایه می‌دهیم که من همین کار را کرده‌ام که این طبیعی است. روز اولی که برای ثبت نام آمدم برنامه‌ خودم را همان جا عنوان کردم و برای یادآوری می‌گویم محور برنامه ما تدوین سند توسعه فوتبال استان تهران باید باشد و این سند توسعه است که به عنوان دانای کل و ساختار و سیستم، نقش آفرینی می‌کند و باعث می‌شود که تصمیم‌های شخصی، فی‌البداهه و احتمالا" غیر کارشناسی به حداقل برسد.

وی در مورد اینکه در آستانه انتخابات هیات فوتبال استان تهران فایل صوتی منتشر شده و عواقب و آثار آن تاکید کرد: این رفتارهایی که دیدیم خیلی کم بود و حجم تخریب و توهین و رفتارهای عجیب در برخی دوران شاهد بودیم در این رقابت‌ها به حداقل رسید. در مورد فایل صوتی که منتشر شد واقعا باعث خجالت است که در نهایت من یا دیگری یا اسم خاصی را نمی‌شود نام برد چراکه این خانواده فوتبال است که متضرر می‌شود و من تاکید و نظرم این است اخلاق را محور رفتارهایمان قرار بدهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha