خودروهای انباشتی در توقفگاه ایران خودروی خراسان تعیین تکلیف شد

مشهد- ایرنا- دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: خودروهای انباشتی در توقفگاه ایران خودروی خراسان با دستور ویژه دادستانی تعیین تکلیف شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از دادگستری خراسان رضوی، محمدحسین درودی روز سه شنبه افزود: پس از اعلام انباشت تعداد قابل توجهی خودرو، بازدید میدانی از محل و شناسایی علل و عوامل انباشت این خودروها توسط معاونت دادستانی انجام و دستور قضایی لازم برای تسریع ارسال خودروها به بازار و تحویل به مشتریان صادر شد.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد، چنانچه در این خصوص تخلفاتی صورت گرفته است، اداره کل تعزیرات حکومتی اقدام لازم را انجام دهد.

طبق اعلام دادستان مرکز خراسان رضوی، در صورت احراز کوتاهی مدیران دستگاههای متولی امر در انجام تکالیف قانونی خویش، در راستای اجرای دستورالعمل ترک فعل مدیران و سایر قوانین و مقررات اقدامات قضایی لازم انجام خواهد شد.

بر پایه این گزارش و پس از بازدید معاون حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و انجام اقدامات قانونی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از پلاک گذاری چهار هزار خودرو برای تحویل به مشتریان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید مرتضی مدنی اظهار داشت: چهار هزار خودرو کشف‌شده در پارکینگ ایران خودرو در بینالود با پیگیری‌های شعبه سیار تعزیرات حکومتی مشهد پلاک‌گذاری و به منظور تحویل به مشتری به استان‌های مربوطه ارسال شده است.

وی یادآور شد: هفته گذشته در بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی مشهد از پارکینگ ایران خودرو در شهرستان بینالود مشخص شد، چهار هزار خودرو آماده پلاک‌گذاری است اما هیچگونه اقدامی برای رسیدن به دست مشتری صورت نگرفته است که به دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مورد رسیدگی ویژه به وضعیت بازار خودرو، مهلت یک هفته‌ای برای تعیین تکلیف این خودروها صادر شد و امروز همه آن‌ها برای تحویل به استان‌های هدف ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، ۱۴ مهر امسال مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از تشکیل پرونده تخلف برای احتکار چهار هزار خودروی هایما و پژو پارس در پارکینگ ایران خودروی مشهد خبر داد و گفت: با توجه به تأکید رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره رسیدگی ویژه به بازار خودرو و به‌ منظور برخورد با محتکران و متخلفان، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی عصر دوشنبه از شرکت ایران خودروی مشهد بازدید کرد.

وی افزود: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی در پارکینگ بینالود، مشخص شد از ۱۰ هزار خودروی موجود چهار هزار خودرو هایما، پژو پارس و آرسیون بدون پلاک در این مجموعه وجود دارد که به ظن احتکار، پرونده تخلف برای این شرکت تشکیل شد.

امروز سه شنبه نیز مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از پلاک‌گذاری و آغاز مرحله حمل چهار هزار خودرو احتکاری به استان‌های هدف خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha