ملی‌پوشان گلستانی تیم کبدی: داوران طلای هانگژو را از ایران گرفتند + فیلم

گرگان - ایرنا - مربیان و بازیکنان گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران معتقدند که داوران طلای بازی‌های آسیایی هانگژو را از ما گرفته و تقدیم تیم هند کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این ملی‌پوشان روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم استقبال از مدال‌آوران گلستانی کبدی در جمع خبرنگاران اظهار کردند: شرایط داوری در دقیقه آخر بازی نهایی، شالکه و برنامه‌ریزی ما را برهم زد.

سرمربی گلستانی تیم ملی کبدی گفت: همه مردم از رسانه‌ها بازی‌ها به خصوص فینال را دیدند و شهادت می‌دهند که تیم ما یک سر و گردن از تیم‌های دیگر بالاتر و حتی متفاوت‌تر از دوره‌های پیشین بود.

غلامرضا مازندرانی اظهار کرد: بازی فینال ما با هند که چندین سال است تکرار می‌شود، از حساسیت و نزدیکی بالایی برخوردار بود.

وی بیان کرد: دقیقه آخر بازی، شرایط داوری طوری بر جو بازی حاکم شد که پیش‌بینی نمی‌کردیم و همین مساله تمام برنامه‌ریزی‌های ما را بر هم زد.

وی با ابراز شرمندگی از این که قهرمان نشدند، تاکید کرد: رییس فدراسیون آسیایی در واقع رییس فدراسیون ایران است و شاید فکر این موضوع را نمی‌کرد و تجربه در این جریان نداشت در حالی که می‌شد با پیش‌بینی‌های احتمالی و تغییر هیات داوری ، جلوی این مساله گرفته شود.

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران گفت: تلاش زیاد و جدی خواهیم کرد تا در رقابت‌های دوره بعدی، جبران رقابت‌های هانگژو را کنیم و به طلا دست یابیم.

مازندرانی افزود: از آنجایی که کبدی هنوز در فهرست بازی‌های المپیک قرار نگرفته، استراحتی خواهیم کرد و سپس با فراخوان‌هایی که می‌دهیم، نفرات را به اردوهای مختلف برای حضور در رقابت‌های داخل سالن و قهرمانی جهان دعوت می‌کنیم.

کاپیتان و لژیونر گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران نیز گفت: سطح این دوره از رقابت‌ها به نسبت دوره قبل بالاتر و بهتر بود.

فاضل اتراچالی افزود: در مسابقه فینال تا دقیقه آخر بازی قابل قبولی را ارائه دادیم، اما مسایل به وجود آمده کنترل جریان بازی را از دست ما خارج کرد.

وی بیان کرد: ما می‌توانستیم نقره کنونی را با طلای هندی‌ها عوض کنیم، اما قدرت نفوذ هند در برگزاری مسابقات بیشتر از ما بود و نتوانستیم به حق واقعی خود برسیم.

دیگر عضو گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران گفت: سطح مسابقات بالا بود و مانند هر دوره، فینال را ما با هند برگزار کردیم.

علیرضا میرزاییان تصریح کرد: در فینال از هند بهتر بودیم، اما تصمیم اشتباه و واضح داوری سبب شد، روند موفقیت تیم ملی ما در انتهای مسابقه متوقف شود.

ملی‌پوشان گلستانی کبدی ایران به مقام شهید گمنام ادای احترام کردند

 پسران و دختران گلستانی تیم ملی کبدی که در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال‌های نقره و برنز کسب کرده بودند، در بدو ورود به مرکز استان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم استقبال از این ملی‌پوشان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و مدیران ارشد استانی و شهرستانی در جوار محل دفن شهید گمنام واقع در سایت ادارای استانداری گلستان برگزار شد.

در این مراسم خانواده‌های ورزشکاران و هم بازی‌های آنان نیز حضور داشتند.

تیم ملی کبدی مردان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور چهار بازیکن گلستانی (فاضل اتراچالی، علیرضا میرزاییان، محمدکاظم ناصری و امیرحسین بسطامی) و غلامرضا مازندرانی از گلستان به عنوان سرمربی در بازی‌های آسیایی اخیر در هانگژو به مدال نقره دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha