۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85254709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۹ درصد تعهد اشتغال در شهرستان ملارد محقق شد

۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبر: 85254709
۶۹ درصد تعهد اشتغال در شهرستان ملارد محقق شد

ملارد - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد اعلام کرد: تعهد ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۲ برای شهرستان ملارد ۹ هزار و ۲۷۷ نفر تعیین که تاکنون ۶۹ درصد این رقم محقق شده‌است.

به گزارش ایرنا، مهرداد اینانلو روز چهارشنبه در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری شهرشتان ملارد اظهار داشت: بنابر آمار منتشر شده در سامانه رصد تا ۱۸ مهر سالجاری برای ۶ هزار و ۳۵۸ نفر جویای کار در این شهرستان اشتغال ایجاد شده است که نشان از عزم جدی مسئولان دارد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی ملارد خاطرنشان کرد: با تکمیل و راه اندازی این شهرک برای بیش از ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد نیز در این نشست گفت: در حوزه اصناف تعداد پروانه هایی که از نیمه نخست سالجاری در این شهرستان صادر شده حدود ۴۴۸ مورد بوده است.

امین بیات با بیان اینکه در حوزه صنعتی برای ۱۴ واحد صنعتی متقاضی پروانه صادر شده است؛ افزود: اصلاح پروانه صنعتی ۲۱ واحد از دیگر اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد بوده است.

این نشست با دستور کار ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص تعهد اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد، ارائه گزارش تعداد پروانه های کسب و کار صادره، طرحهای صنعتی و تولیدی، ارائه گزارش از وضعیت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان برگزار شد.

به گفته مسئولان ملارد هم اکنون ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان فعال هستند.

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha