رضایت رهبر انقلاب و مردم سرمایه بزرگ نیروی انتظامی است

مشهد-ایرنا- فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: رضایت رهبر معظم انقلاب و همچنین افکار عمومی از فعالیت‌های نیروی انتظامی و قضاوت مثبت مردم به مثابه یک سرمایه بزرگ برای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر عزیزانمان در نیروی انتظامی است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری، روز چهارشنبه در دیدار با تعدادی از جانبازان فراجای خراسان رضوی در مشهد افزود: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برقراری امنیت در سراسر کشور است و همه نیروهای انقلابی و جهادگر به ویژه نیروهای فداکار، شجاع و متدین انتظامی برای حفظ امنیت کشور جهاد می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز همچون گذشته نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در کشور جانفشانی می‌کند تا ملت ایران بدون هیچ دغدغه‌ای بتواند در کمال آرامش و امنیت روزگار بگذراند.

رضایت رهبر و مردم سرمایه بزرگ نیروی انتظامی است

این فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به نقش شهدای نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت گفت: شهدای نیروی انتظامی در صف نخست حفظ امنیت کشور قرار دارند و امید است مجاهدت‌های عزیزان فرماندهی انتظامی استان و کشور در انجام وظایف سنگین و حساس، مأجور درگاه خدی متعال قرار گیرد و ذخیره‌ای برای آخرت آنها باشد.

خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده را در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

هفته نیروی انتظامی از ۱۳ مهر آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha