حامل‌های انرژی فرودگاه اصفهان تا پایان سال هوشمندسازی می‌شود 

اصفهان- ایرنا- مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از هوشمندسازی همه حامل‌های انرژی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان از قبیل آب، برق و گاز تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روز چهارشنبه به نقل از میرسعید صفی‌نیا در بازدید وی از پروژه احداث موتورخانه ساختمان یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان افزود: تصمیماتی در زمینه تکمیل پروژه‌های بهسازی و نوسازی در دست اقدام این فرودگاه اتخاذ و هوشمندسازی همه حامل‌های انرژی آن از قبیل آب، برق و گاز تا پایان سال جاری بعنوان نخستین فرودگاه در سطح فرودگاه‌های کشور انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده در راستای ارتقا سطح کیفیت خدمات و رعایت ایمنی در زیرساخت‌های عملیات فرودگاهی برای حفظ و تداوم کارکرد تجهیزات و سامانه‌های فرودگاه اصفهان در شرایط استاندارد و ارزشمند قرار دارد.

مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: مدیریت موثر همراه با تلاش شبانه‌روزی همکاران اداره فنی و مهندسی این فرودگاه، مهمترین عامل دستیابی به این اهداف محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سفر به اصفهان از پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام فرودگاه شهید بهشتی بازدید کرد.

در جریان این بازدید جلسه‌ای هم با حضور مدیرکل و معاون اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها، معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور، رئیس اورژانس اصفهان، مدیرکل، معاونان، روسا و مسوولان اداره کل فرودگاه‌های استان تشکیل و در زمینه مسائل اورژانس و خدمت رسانی بهتر به بیماران راهکارهایی ارائه شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، بعنوان مُعین فرودگاه‌های کشور عمل می‌کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha