۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85254909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بن گویر کنفرانس مطبوعاتی خود را رها کرد/ شنیده شدن صدای تیراندازی در«سدیروت»

تهران- ایرنا- «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که امروز در کنفرانس مطبوعاتی در شهرک صهیونیست نشین «سدیروت» در نزدیک مرز با غزه بود، بعد از شنیده شدن صدای تیراندازی، این کنفرانس را نیمه کاره رها کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، بن گویر در راستای تلاش‌های صورت گرفته برای ابقای باقی مانده صهیونیست‌ها در شهرک سدیروت در اطراف نوار غزه، اعلام کرد که به هر فردی که در سدیروت زندگی می‌کند، یک قطعه سلاح تحویل داده خواهد شد.

به گفته برخی از کارشناسان، این اظهارات بن گویر، اعترافی مضاعف بر احساس ناامنی گسترده صهیونیست‌ها در شهرک‌های اطراف نوار غزه است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز گذشته هم اعلام کرد که ۱۰ هزار سلاح برای تجهیز شبه نظامیان صهیونیست خریداری می کند و این سلاح ها را در اختیار شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و مناطق مرزی سرزمین های اشغالی قرار خواهد داد.

وی از خرید چهار هزار سلاح، جلیقه ضدگلوله و کلاه جنگی و توزیع آن بین شهرک نشینان در آینده نزدیک خبر داده بود.

بن‌گویر پیشتر نیز خواستار توزیع سلاح بین شهرک نشینان شده بود اما این درخواست با مخالفت کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی مواجه شده بود.

مبارزان فلسطینی نیز امروز چهارشنبه شهر سدیروت را با موشک هدف قرار دادند که بنا به اذعان رژیم صهیونیستی، ۹ موشک به ساختمان های این شهر اصابت و پنج ساختمان و شماری خودرو آسیب دیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha