۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85254984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌اندازی ۲۳ ایستگاه پمپاژ آب در الیگودرز ضروری است

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: راه‌اندازی ۲۳ ایستگاه پمپاژ برای جبران خسارت طرح انتقال آب "قمرود" ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "مهدی سرلک" روز چهارشنبه در آیین آبرسانی به ۲۰‌ روستای الیگودرز اظهار کرد: آب مانند نفت سرمایه ای ملی و طرح قمرود نیز قانونی بوده است اما خسارات حاصل از آن نیز باید جبران شود.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی شغل غالب مردم منطقه است عنوان کرد: الیگودرز قطب تولید گندم بود اما امسال ۵۰ درصد کاهش تولید داشته که به دلیل کمبود آب بوده است بنابراین انتظار می رود این مساله در راستای رشد تولید و مهار تورم مورد توجه قرار گیرد و تامین آب برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها به صورت جدی توسط آب منطفه ای پیگیری شود.

وی بیان کرد: ۲۳ ایستگاه پمپاژ در جبران خسارات قمرود به الیگودرز واگذار و هزینه آنها از صندوق ذخیره ملی با دستور مقام معظم رهبری تامین شد اما متاسفانه نه تنها راه اندازی نشده اند بلکه می گویند فرسوده شده است و قابل استفاده نیست که جای تامل دارد.

راه‌اندازی ۲۳ ایستگاه پمپاژ آب در الیگودرز ضروری است

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه سپاه بازوی توانمند انقلاب است افزود: امروز به همت بسیج سازندگی شاهد آبرسانی به ۲۰ روستای الیگودرز هستیم که کار ارزشمندی است و دولت سیزدهم نیز در عمل ثابت کرده پایبند "گفتمان مردمی" است.

وی اضافه کرد: خدمات نظام، از ابتدای انقلاب تاکنون بی نظیر بوده و امروز با دهه های قبل قابل قیاس نیست همچنین سال های دور پزشک عمومی را از پاکستان وارد می کردیم اما اکنون بسیاری از فرزندان این دیار متخصص پزشکی هستند که نشان دهنده کارآمدی نظام و امروز ایران اسلامی قطب درمان منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha