نبی: تورنمنت اردن به تیم ملی کمک می‌کند/ به دنبال حضور در کمپ الریان هستیم

تهران- ایرنا- مدیر تیم ملی فوتبال گفت: درخواست دادیم تا در جام ملت‌ها کمپ الریان را در اختیار ما قرار دهند.

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی نایب رییس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم ملی در خصوص تورنمنت اردن اظهار داشت: طبق فیفادی و بعد از بررسی‌های که با امیر قلعه‌نویی داشتیم برنامه ریزی کردیم و به نظرم این رقابت‌ها تورنمنت خوبی است. قطر میزبان جام ملت‌هاست و انگیزه دارد. اردن برنامه ویژه‌ای دارد و عراق نیز تیم خوبی را در اختیار خود دارد. امیدوارم با پیروزی برابر میزبان راهی فینال شویم.

مدیر تیم ملی در مرود کمپ این تیم در گفت: ۳ بخش در آنجا مورد نظر است. یک کارگاه آموزشی برای کادرفنی بود. تمام تیم‌های که در این مسابقات حضور دارند در بخش‌های پزشکی، رسانه و اجرایی حضور دارند. در جلساتی که حضور داشتیم موضوعات جدیدی مطرح شد که در دوره‌های قبلی نبود. بخش دیگر بازدید از محل مسابقات و تمرین و هتل است و مواردی مدنظر سرمربی تیم ملی است که با مسئولین برگزاری مطحر کردیم و امیدواریم برطرف شود.

وی افزود: کمپ الریان پنج زمین دارد. زمینی که در جام جهانی استفاده می‌کردیم در اختیار باشگاه الریان است. ما درخواستی که داشتیم این بود که این زمین را در اختیار ما قرار دهند و امیدواریم آن را در اختیار مار قرار دهند. همه زمین‌های تمرینی این مجموعه عالی است و از نظر چمن هیچ مشکلی نداریم. تقاضا کردیم به زمین دیگر برویم . درست است به نوعی محصور شده اما به هرحال روی تمرین تیم ملی تاثیر گذار خواهد بود و با توجه به نزدیک بودن به خیابان اصلی تمرکز بچه‌ها را به هم می‌ریزد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخابات هیئت تهران اظهار داشت: باید از براتی و تمامی همکاران وی تشکر کنم. انتخابات آزادی برگزار شد. آرای مجمع با حضور ناظرین شمارش و ماجدی به عنوان رئیس هیات انتخاب شد. تمامی اعضای مجمع مستقل هستند و رقابت در این مجمع کاملا مشحص است و وابسته به آرا است. ما ۳۲ هیات داریم طبیعی است که بخشی از مجمع را تشکلی می‌دهند. باشگاه‌ها و ارکان دیگر مجمع فدراسیون هم هستند. مسیری که برای سال بعد مشخص کرده ایم برای همه کسانی که می‌خواهند در مجمع حضور پیدا کنند باز است و هر نامزدی می تواند با هر برنامه‌ای شرکت کند.

نبی در پایان در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد اردو تیم ملی در اندونزی اظهار داشت: تورنمنتی که دنبال می‌کنیم، تورنمنت بسیار خوبی است. تیم‌های خوب و قدرتمندی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. اگر این جمع بندی باشد حضور ما در این رقابت‌ها از نظر فنی کمک زیادی به ما خواهد کرد. این رقابت‌ها ۱۰ تا ۱۵ روز با جام ملت‌ها فاصله دارد در حال رایزنی هستیم تا ببینیم تیم‌های که قرار است شرکت کنند می‌آیند یا نه تا با نظر سرمربی تیم ملی تصمیم گیری کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha