۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85255076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حفظ سرمایه‌های انسانی و زیرساختی اولویت پدافند غیرعامل است

رشت - ایرنا - معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: رسالت اصلی پدافند غیرعامل، حفظ سرمایه‌های انسانی، سایبری و زیرساختی و نیز خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان است.

به گزارش ایرنا، سردار محمدعلی قمی روز چهارشنبه در جلسه پدافند غیرعامل گیلان در رشت اظهار کرد: ما باید با کار دقیق و علمی آمادگی خود را حفظ کنیم تا شاهد کاهش آسیب پذیری از تهدیدات دشمنان باشیم.

وی، حفظ جان انسانها و کاهش تلفات، حفاظت از زیرساختها و کاهش آسیب پذیری را از مهمترین اولویت‌های پدافند غیرعامل دانست و گفت: مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که موجب بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، پایداری ملی و همچنین مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی می‌شود از مهمترین محورها و اصول کاری پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان نسبت به اثربخشی انقلاب در مقاوت مردم و جبهه اسلامی از تهدیدات خود کم نخواهند کرد و امروز هم شاهدیم روی یزیدیان تاریخ را سفید کرده اند، باید همیشه آماده باشیم.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل اضافه کرد: به همین دلیل مدیران ما باید تلاش کنند فهم درستی از تهدیدات داشته باشند تا همه در کنار هم در حفاظت از سرمایه‌های ملی خدمت شایانی به مردم و کشور داشته باشیم.

وی بیان کرد: ما با دشمنانی مواجهیم که با سلاح های شیمیایی ما را تهدید کرده اند و ما باید خود را از هر نظر مسلح کنیم و زیرساخت های ایده آلی داشته باشیم تا در صورت نیاز بهترین بهره را ببریم تهدیدها را کمرنگ کنیم.

سردار قمی به اقدامات شایسته استان گیلان در بخش پدافند غیرعامل اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان از ظرفیت دانشکده‌ها در حوزه پدافند غیرعامل استفاده کرده و اقداماتی را آغاز نموده که بسیار قابل تحسین است و امیدواریم در همه بخش‌ها شاهد تحول در این رابطه باشیم.

وی همچنین به مبارزه جوانان فلسطینی مقابل رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: رشادت جبهه مقاومت و شهامت جوانان فلسطینی بسیار ستودنی است زیرا صدمات زیادی به رژیم غاصب اسرائیل وارد کردند.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: هیچگاه تلفات و اسرای رژیم صهیونیستی سه رقمی نشده بود اما شاهدیم که با حمله طوفان الاقصی از سوی جوانان فلسطینی، خسارت زیادی به رژیم غاصب وارد شد.

در جلسه پدافند غیرعامل استان گیلان، اسدالله عباسی استاندار، معاونان وی و مسئولان پدافند غیرعامل استان نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha