۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85255177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: با شناخت بهتر دشمن توطئه‌ها را خنثی کنیم

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن مترصد ضربه زدن به کشور، نظام و انقلاب ماست، گفت: از این‌رو باید در بخش دشمن‌شناسی بیشتر کار کنیم تا ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های آنان، ظرفیت‌های خود را حفظ کرده و ارتقاء دهیم.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در جلسه پدافند غیرعامل گیلان در رشت اظهار کرد: ما باید در هر پستی که قرار داریم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم زیرا کوچکترین غفلت، خسارت جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: دشمنان ما در بخش تسلیحاتی و نظامی قادر به مبارزه با ما نیستند و به همین دلیل باید در بخش پدافند غیرعامل هوشیار باشیم و از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ما انسانیت ندارند و برای رسیدن به اهداف شوم خود به هیچ اصولی اعم از اعتقادی و انسانی پایبند نیستند، گفت : در این راستا باید روز بروز بر ظرفیت ها و توانمندی هایمان بیفزاییم تا بر قدرت و بازدارندگی ما بیش از پیش افزوده شود.

استاندار گیلان بیان کرد: باید تلاش کنیم در حوزه های مختلف از جمله فراهم سازی زیرساختهای مناسب برای انرژی، سایبری، کشاورزی و مانند آن پیشرفت کرده و از سوی دیگر مردم را با اهمیت پدافند غیرعامل بیش از پیش آشنا کنیم.

وی اضافه کرد: کارگروه‌های مربوط به پدافند غیرعامل در گیلان نیز باید درست عمل کنند و هوشیارانه تدبیر و اقدام نمایند زیرا کوچکتریی غفلت باعث خسارت جبران ناپذیری به استان و کشور خواهد زد.

عباسی به فعالیت مناسب دستگاهها در پدافند غیرعامل در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: اقدمات بسیار مناسبی در بخش های مختلف انجام شده که از آن جمله می توان به عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی در خصوص پشه آندس اشاره کرد. باید تلاش کنیم تا دچار مشکل نشویم.

وی همچنین افزود: از دیگر موارد اقداماتی است که سپاه در مبارزه با سنبل آبی انجام داده است.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه به مبارزه جوانان فلسطینی اشاره کرد و گفت: فلسطینیان از سرزمین خود دفاع می کنند اما شاهدیم که رژیم صهیونیستی با چه درنده خویی با مردم فلسطین رفتار می کند و آب و برق را بر روی مردم نوار غزه قطع کرده است.

استاندار گیلان در خاتمه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مردم فلسطین ادامه داد: سخنان ایشان راهبردی و به عنوان یک نقشه راه پیش روی ماست و باید این نقشه های راهبردی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کجا قرار داریم و چه باید انجام دهیم.

در جلسه پدافند غیرعامل گیلان سردار محمدعلی قمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاونان استاندار و مسئولان پدافند غیرعامل گیلان نیر حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha